[ LUGOS ] IDE ali disk probem ??

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Sre Okt 20 12:35:41 CEST 1999

> Masina se lahko ustavi (zmrzne) brez kaksnega panica ali kaj takega. To
> se dogaja recimo takrat, ko ima se chipset kaksne napake in zmrzuje
> masina tako, da se na busu (PCI) podre protokol in procesnor ne more nic
> vec, vecina ostalih enot pa tudi ne. Jaz sem se srecal s tem problemom
> dvakrat, enkrat je bil chipset defekten, drugic pa je bila neka
> Diamondova PCI kartica v TRITON I chipsetu in je bilo znano, da zaradi
> buga v chipsetu se to je dogajalo. Ob zamenjavi graficne kartice ni bilo
> vec zmrzovanja.

Se nekaj podatkov:
-ko zmrzne vedno gori LED od diska, ceprav po disku ne bere podatkov
-zmrzne vedno ko je disk aktiven, vcasih ze med zagonom
-win98 delajo normalno, nimajo teh simptomov
-chipset VIA 82C586

kernel 2.2.12 javi tole:

VP_IDE: IDE controller on PCI bus 00 dev 39
VP_IDE: not 100% native mode: will probe irqs later
    ide0: BM-DMA at 0xe000-0xe007, BIOS settings: hda:DMA, hdb:DMA
    ide1: BM-DMA at 0xe008-0xe00f, BIOS settings: hdc:DMA, hdd:DMA
hda: FUJITSU MPD3043AT, ATA DISK drive
hdc: CD-532E-B, ATAPI CDROM drive
ide0 at 0x1f0-0x1f7,0x3f6 on irq 14
ide1 at 0x170-0x177,0x376 on irq 15
hda: FUJITSU MPD3043AT, 4125MB w/512kB Cache, CHS=525/255/63
hdc: ATAPI 32X CD-ROM drive, 128kB Cache

--
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey

Dodatne informacije o seznamu Starilist