[ LUGOS ] PPP in callback

Primož Hrvatin primoz.hrvatin na uni-lj.si
Sob Okt 23 18:17:27 CEST 1999

Živjo!
Morda kdo ve, kako se vzpostavi PPP povezavo s callbackom iz Win NT. Sem
že nekaj našel na internetu, vendar mi po tisth navodilih, ki opisujejo
povezovanje z MS CHAP avtentifikacijo (paketki z <auth chap 80>) ne
deluje. Morda tudi zato, ker se meni v paketkih kaže <auth chap m$oft>,
vendar je to verjetno eno in isto.
Popatchal sem tudi pppd, ki sedaj vsebuje novo opcijo 'callback' in
podporo za MS CBCP (Callback Control Protocol), pa mi pri povezovanju
zavrne zgornji tip avtentifikacije in hangupa modem. Uporabljam RedHat
6.0 in pppd 2.3.10 s patchom.

Pomoč močno zaželjena!

Lp,

Primož