[ LUGOS ] fax

jernej horvat j na kid.kibla.org
Sob Okt 23 18:03:37 CEST 1999

On Sat, 23 Oct 1999, Mitja wrote:

> Na racunalniku imam samo Linux (sedaj SuSE 6.2). Vcasih bi potreboval fax, pa
> se ne vem kako bi ga nastavil.

efax je prilozen RH.
Hylafax je bolj za omrezno faksiranje, ampak je tudi za "single user".

> Prilozen je HylaFax, pri katerem mi pa ni cisto vse jasno?

Hja...navodila v roke, testirati, brati dokumetacijo o faksih..itd

> ZyXEL-lu. Pac, da lahko sprejemam ali pa posiljam fax (tudi na 'pravi' fax).

Ker imas zyxel modem bos imel verjetno manj tezav pri nastavljanju faksa.

--
Windows N'T: as in Wouldn't, Couldn't and didn't
Yep...we have a W2K problem.

               > All the standard disclaimers apply. <

Join Slovenia RC5 team: http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=935

Dodatne informacije o seznamu Starilist