[ LUGOS ] eth, modules, .... redhat

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Sre Okt 27 08:18:16 CEST 1999

Blaz Podrzaj wrote:

> etc. Skratka cel kup neuporabne šare, če pa nekaj odstraniš , se pa sistem
> sploh ne zbudi več ali se pa samo zbudi, da lahko požene self distruct
> daemon...
>
> lp,B

To se je meni ze zgodilo. Ko sem hotel na fancy distribuciji ( ne bom
napisal katero, ni bila pa RH ) nekaj pocarati, se je zadeva zacela
blazno cudno obnasati. Zakljucil sem, da nimam dovolj znanja prav o tem,
kaj kontrolira kaj, ker so se zacele zadeve buniti, da kar kaj ni.
Slisal sem tudi, da imajo nekateri narejene rc.d-je tako, da so zapisani
v nekem config programcku in ce karkoli rocno popravis po filejih, ti
tisti programcek prepise tiste rc.d-je. Ima pac neko svojo bazo.

No, da ne bo vojne, vrnimo se k bistvu, torej, morda tocno kdo ve, kaj
vpisati in kam vpisati, da bo 3com905ka zacela delati na 100Mbit ??

Tnx, Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist