[ LUGOS ] eth, modules, .... redhat

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Tor Okt 26 19:35:11 CEST 1999

Yo!

On Tue, 26 Oct 1999, Andrej Komelj wrote:

> Potem pa module nalagas na roke z insmod.
> # insmod sb io=0x220 irq=10 dma=1 dma16=5 mpu_io=0x330

Ja ja to že vem, samo kam to vpisem v init hehe? Kar nekam :) Potem si pa
lahko kar sam naredim distribucijo... vzamem eno boot disketo, skopiram
z nje /dev, /bin, /sbin, skopiram še en default najosnovnejši prevajalnik
in začnem s prevajanjem prevajalnika, z novim prevajalnikom prevedem spet
en drug prevajalnik, potem pa sem ready to go za ostalo :)

Hočem reči da pri RedHat-u se ti ne splača svojega kernel-a delat, ker
imaš potem samo težave z lociranjem tega in onega :)

Videl pa sem nekaj primerkov RedHat strojev (pri kolegih), ki so ob boot-u
najprej naložili tisti big'ol fat 1MB kernel nato pa se celo falango nekih
daemonov v stilu: prvi se naloži da kontrolira drugega, drugi kontrolira
prvega in šestega, tretji ti na ekran izpiše "You are moron!", četrti
preveri spelling in grammar izpisa tretjega, peti pogleda če so slučajno
črke ki jih je izpisal tretji daemon v geometrijskem zaporedju etc.
etc. Skratka cel kup neuporabne šare, če pa nekaj odstraniš , se pa sistem
sploh ne zbudi več ali se pa samo zbudi, da lahko požene self distruct
daemon...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist