[ LUGOS ] eth, modules, .... redhat

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Okt 27 07:40:39 CEST 1999

Howdy!

On Tue, 26 Oct 1999, Blaz Podrzaj wrote:

> Hočem reči da pri RedHat-u se ti ne splača svojega kernel-a delat, ker
> imaš potem samo težave z lociranjem tega in onega :)

Ne pisi traparij. Jaz uporabljam RedHat in prva stvar po instalaciji na
masino je prevajanje kernela. Pa se je vedno vse zbudilo.

> Videl pa sem nekaj primerkov RedHat strojev (pri kolegih), ki so ob boot-u
> najprej naložili tisti big'ol fat 1MB kernel nato pa se celo falango nekih
> daemonov v stilu: prvi se naloži da kontrolira drugega, drugi kontrolira
> prvega in šestega, tretji ti na ekran izpiše "You are moron!", četrti
> preveri spelling in grammar izpisa tretjega, peti pogleda če so slučajno
> črke ki jih je izpisal tretji daemon v geometrijskem zaporedju etc.
> etc. Skratka cel kup neuporabne šare, če pa nekaj odstraniš , se pa sistem
> sploh ne zbudi več ali se pa samo zbudi, da lahko požene self distruct
> [...]

Spet pises traparije. Ce poznas distribucijo, potem jo lahko dokaj fino
nastavis. Seveda vsak luser, ki prvis instalira RH, ne zna vsega
nepotrebnega izklopiti. Call me luser, ampak ko sem se jaz spravil
instalirati debian (najbrz je bilo enkrat okoli verzije 1.2), me je ob
izbiranju paketov za instalacijo (dselect blues) vse minilo in od takrat
se ga nisem vec dotaknil. Pa sicer verjamem, da je debian tehnicno odlicen

Peace!
  Mkx