[ LUGOS ] eth, modules, .... redhat

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Okt 27 07:36:42 CEST 1999

Howdy!

On Tue, 26 Oct 1999, Blaz Podrzaj wrote:

> Ja kaj pa ce iz taksnih ali drugacnih razlogov noces uporabljati kerneld?
> Kaj ti potem pomaga /etc/conf.modules?

Kerneld (in po novem kmod) ne nalagata modulov sama, temvec kliceta
modprobe. /etc/conf.modules je konfiguracijska datoteka za modprobe in je
naceloma genericna za vse distribucije (v kolikor uporabljajo stock
modutils).

Tudi ce nalagas module na roke (sicer ne z insmod, temvec modprobe), ti
opcije v /etc/conf.modules pridejo prav. Namesto

insmod soundcore
insmod sb irq=19 io=0xfffffff dma=77 dma16=125

napises

modprobe sound

v /etc/conf.modules pa imas takole:

alias sound sb
options sb irq=19 io=0xfffffff dma=77 dma16=125

pa je.

In to bi naceloma moralo delovati v vseh distribucijah.

Sicer pa je tako: debian ima (ocitno; nisem debian znalec) urejeno tako,
da ob bootanju nalozi vse module, ki so nasteti v /etc/modules, redhat
nalozi vse, ki so nasteti v /etc/conf.modules (alias ...), v starih
slackih pa si imel rc.modules (recimo). Vsakdo malo po svoje, vsi pa to
imajo na voljo. Ce komu kaj ni jasno (ker distribucije ne pozna), naj ne
pljuva, da necesa nima. Potem pridemo do svete vojne.

Peace!
  Mkx