[ LUGOS ] printerji...

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Sre Okt 13 11:27:06 CEST 1999

blux wrote:

> ali ima kdo izkusnje z inkjeti v linuxu ? posebej me zanima hp 880 710 in 610 ? kaksne negativne/pozitivne izkusnje ?

Imam HP DeskJet 890C, ki se, sodec po specifikacijah, od 880C razlikuje
samo po maksimalnem obsegu mesecno natisnjenih strani (2000 proti 3000
stranem na mesec). Razume jezik HP PCL3 in se kot tak odlicno razume
z ghostscriptom, s pomocjo katerega tiskam. Gonilnik za ta tiskalnik se
za ghostscript, verzija 5.50, dobi posebej, vendar za naslednjo verzijo
ze obljubljajo, da bo vkljucen v standardno distribucijo. RedHat tudi
vkljucuje nek gonilnik za HP pljuvalnike, vendar niti priblizno ne
izkoristi tiskalnika v obsegu, kot ghostscript s posebnim gonilnikom.
Izpisi, tako porocila, kot grafika, so impresivni. :)
Modela 710 ne priporocam, ker uporablja jezik PPA za tiskanje, ki je
slabo dokumentiran (ce sploh) in za ghostscript obstaja samo nek
sibak gonilnik, ki ne omogoca vsega (je se vedno v razvoju). Sicer je
po zmogljivostih (razen po hitrosti) ekvivalenten modelu 880.
Model 610 tudi uporablja HP PCL3, je standardno podprt v ghostscriptu
in je obcutno cenejsi od obeh gornjih modelov, vendar je tudi izpis
temu primeren.
Za detalje si poglej
http://www.pandi.hp.com/pandi-db/prod_type.show?prod_category=1&prod_type=6&name=PersonalPrinters

                                                           -AlesS