[ LUGOS ] printerji...

Tadej Slemc tadej na security.eu.org
Sre Okt 13 09:39:32 CEST 1999

Hail

Jah ... Jaz imam HP 720C (malce ojacan 710 .. ista tehnologija) in ti ga za
uporabo v linuxu ne priporocam. Ker stvar nima svojega procesorja in
izkorisca main proc, moras uporabljati proggy pbm2ppa -- kar pa trenutno
podpira samo crno-belo printanje ... in to ti tako namoci list da dobesedno
barva tece z njega. Za ostale modele ne vem, kako se obnasajo. Vem pa da
lepo delajo Epsonovi printerji, saj lahko uporabis kar spooler za generic
printer ... pa dela BP .. laste izkusnje :)

lp
Tadej

Dodatne informacije o seznamu Starilist