[ LUGOS ] GUS vs. SB / poraba procesorja

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Tor Okt 19 21:01:24 CEST 1999

Borut Mrak wrote:

> Zivjo!

re re

> Ali je mozno, da je zaradi te razlike obremenjenost procesorja toliko
> vecja?

> Zdaj namrec ne morem uporabljati xmms-a, ker ne racunalnik ne zmore
> obremenitve. Edina varianta je mpg123, vsak preskok v drugo virtualno
> konzolo pa za trenutek prekine zvok. To bi se sicer verjetno dalo resit
> z vecjim bufferjem, vendar je to resitev simptoma, ne bolezni.

Hja meni se pojavlja isti problem na masini (pentium 120 & SB AWE 32).
Zadeva se pa zacela cudno obnasati odkar sem presaltal iz RH 5.2 na RH 6.0.
Pri vsakem menjanju konzole ali pa zaganjanju kaksnega bolj obsirnega
programa npr. gimp ?!

lep pozdrav,
 Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist