[ LUGOS ] GUS vs. SB / poraba procesorja

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Tor Okt 19 22:55:37 CEST 1999

Zivjo!

Danes sem si nasel enega Gravisa UltraSound Classic.

Ker je zadeva definitivno 203,853 % boljsa (zvocno) od SB Vibra 16 sem
jo pac dal v svoj racunalnik.

Tu pa se pojavi tezava. Zadeva je Cyrix P166+ (tece na 133 MHz) in ob
igranju mp3-jev se zadeva zelo utrudi.

Ce imam notri Vibro, mi mpg123 "zre" 51% procesorja, ko pa sem vstavil
GUS-a, se ta stevilka povzpe na 65% (podatki, ki jih pove top).

Aja...ker testiram RedHat, se uporablja tudi esd (enlightenment sound
daemon, nekaksen mixer v userspace-u), ker so pac vsi programi linkani z
njim. Pri izpisu pa nikoli ne uporablja vec kot 5% procesorja, tako da
to ni problem.

Ker mi ni bilo jasno, kaj je narobe in kaksne so sploh razlike, sem sel
gledat, koliko interruptov sprozita zadevi.

cat /proc/interrupts ; sleep 1 ; cat /proc/interrupts je pokazal tole:

SB 800/s
GUS 1200/s

Ali je mozno, da je zaradi te razlike obremenjenost procesorja toliko
vecja?

Zdaj namrec ne morem uporabljati xmms-a, ker ne racunalnik ne zmore
obremenitve. Edina varianta je mpg123, vsak preskok v drugo virtualno
konzolo pa za trenutek prekine zvok. To bi se sicer verjetno dalo resit
z vecjim bufferjem, vendar je to resitev simptoma, ne bolezni.

Vnaprej hvala za ideje in lp,

--
Borut
borut.mrak na ijs.si