[ LUGOS ] povezava Linux - DOS preko serial/lpt porta?

Danilo Godec danci na kibla.org
Sob Okt 30 22:54:26 CEST 1999

On Sat, 30 Oct 1999, Boštjan Muller [NEONATUS] wrote:

> Problem je namrec tu v tem, da sem se kot prvo zmotil oz. napacno izrazil hour v
> mojem vprasanju. Iscem namrec nacin za pvezavo preko plip - paralel kabla - ker
> ga ze imam in trenutno nimam kesha za kake druge stvari, tako da mi edino
> paralel varianta pride v postev - povezati morma namrec 386 laptop (DOS) z
> linux kisto.

V takem primeru imas dobre moznosti najti 'packet driver' za PLIP. Na tak
driver pa lahko potem obesis kak tcp/ip stack za dos (obstaja jih kar
nekaj, verjeto se bo nasel tudi kaksen freeware - k9q pride na misel).

       D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist