[ LUGOS ] povezava Linux - DOS preko serial/lpt porta?

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Sob Okt 30 20:25:38 CEST 1999

On Sat, 30 Oct 1999, [iso-8859-2] Boštjan Muller [NEONATUS] wrote:

> Problem je namrec tu v tem, da sem se kot prvo zmotil oz. napacno izrazil v
> mojem vprasanju. Iscem namrec nacin za pvezavo preko plip - paralel kabla - ker
> ga ze imam in trenutno nimam kesha za kake druge stvari, tako da mi edino
> paralel varianta pride v postev - povezati morma namrec 386 laptop (DOS) z
> linux kisto.

Ok, to je drugace.

Cez paralelni port, kot je rekel Polz, ne gre, ker dosovski terminal
emulatorji ne znajo pisat v paralelni port. Ce lahko instaliras NC
na ta 386 ki ima dos, pa dosemu na drugo masino, lahko z NC cez paralelni
port kopiras v nortonu (ali pa imas laplink ali kaksen podoben dos
software).

Druga moznost je, da najdes dos driverje za PLIP, ce sploh obstajajo.
Tega ne vem.

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist