[ LUGOS ] smurf in ostala svojat

jernej horvat j na kid.kibla.org
Čet Okt 7 14:38:50 CEST 1999

On Wed, 6 Oct 1999, tJaZy wrote:

> [...]

"The paranoid survives"

(ne dovoljujem "source route", niti relay, niti dns query, niti
ping-pong,... pa vseeno dobivam smeti iz interneta)

> odgovarjal.Ze itak sem samo tisto z ICMP-jem hotel povedat,da ni gut da
> vsega zablokiras,pa je prislo do "lugos-icmp-firewall mailing liste".Blah!

Mislim da so Linux uporabniki malce bolj "aware" kot pa uporabniki Polkn.

Prepreciti je bolje kot zdraviti.

Ta sporocila sem zacel v upanju da bi nekako spravili skupaj nekaksno
skripto za pozarni zid, ki bi nekako ustrezala vecini uporabnikov.

--
Windows N'T: as in Wouldn't, Couldn't and didn't

               > All the standard disclaimers apply. <

Join Slovenia RC5 team:
http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=935

Dodatne informacije o seznamu Starilist