[ LUGOS ] Preprost pz

tJaZy rachek na kibla.org
Sre Okt 6 20:46:46 CEST 1999

On Wed, 6 Oct 1999, Bostjan Bubnic wrote:

> Se mi res zdi, da ste zaceli na to temo *ZELO* pretiravati. Zgodbice, kaj
> vse bi se lahko zgodilo z icmp, mejijo po moje na ultra paranojo; pri
> tem pa dovoljujete source route? Tega nekak ne stekam.... Je pa to mogoce
> dober scenarij za kako NET kriminalko ;-)).
>
> Bostjan

Aham.Jaz sem(se mi zdi) prvi replayal na ta mail(od j na kibla.org je bil,se
mi zdi) pol pa se je kar nekaj cudnega zacelo.Eh,sploh nikomur vec ne bom
odgovarjal.Ze itak sem samo tisto z ICMP-jem hotel povedat,da ni gut da
vsega zablokiras,pa je prislo do "lugos-icmp-firewall mailing liste".Blah!

Ajde!

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK