[ LUGOS ] reflection

Ales Struznik ales na ro.zrsss.si
Sob Okt 16 17:07:28 CEST 1999

Ja na HP unih je to nekako reseno. V WRQ Reflection imam opcijo od kje
pobira fonte, pa imam nappisano hostname:7000 ibm, hp, ...fonti .
Mislim pa da ima RH tudi kasne fonte nekje, samo ne najdem.

Sem pa probal se nekaj. KDE so slovenski in ce se lokalno prijavim kot
root in nato se iz drugega winpcja z WRQ kot root pa imam slovenske tipke
tudi kot WRQ. Sem pa prej rocno na RH startal kdm.
Bom se malo raziskal in sporocim ce ugotovim...
Hvala vseeno.

Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist