[ LUGOS ] reflection

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Okt 15 22:38:58 CEST 1999

Yo!

On Fri, 15 Oct 1999, Ales Struznik wrote:

> Dela zadeva, le se fonti me mucijo. Lokalno na RH6.1 imam KDE poslovenjen,
> ko pa z WRQ pridem na linuxa iam tudi slovensko pisavo le sumnikov ni oz
> so cudni znaki.
> Kaaksna ideja?

Zadeve po normalni poti nikoli ne bos resil. Problem je ker Sta char.
tabeli razlicni (ISO Latin 2 --- Windoze 1250), poleg tega je WRQ verjetno
angleski etc. etc. Obstaja varianta, da si sam naredis maping tabelo za
dolocene znake (po mojem rabis sicnike pa sumnike pa se kaksen pipe pa
slash/backslash), ne vem pa ce ima WRQ to moznost...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist