[ LUGOS ] PPP se odziva na 2 minuti

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Ned Okt 3 10:12:14 CEST 1999

Zivjo Mitja.

On Sat, 02 Oct 1999, Mitja Zivkovic wrote:

> Aja folk mam komentar ce vs tok mot sleng pri izrazanju pol preden dovolite
> folku
> da se subsriba napiste "samo za kravate"  usi ste kdaj tko govoril kva ste
> zdej neki vec.

Pretiravas. Sicer je pa res da zaradi nenehnega spreminjanja slenga in
tipkarskih napak vcasih vidim kaksno vprasanje ki ga ne razumem; ceprav
ga 4x preberem. K temu dodaj se nekaj manjkajocih podatkov in kar dobis je
deportacijo sporocila v /dev/null; pa ceprav bi najbrz lahko pomagal osebi
pri tezavah ki jih opisuje.
Trditev da se imamo za nekaj vec je pa 100% napacna :-). Tudi mi smo bili
najstniki.
Kaj pa pomeni "samo za kravate" si pa ne predstavljam. Kako se lahko "kravata"
prijavi na lugos listo mi je cista neznanka ;-).

Samo nekaj cisto ne razumem:
Ko zelis pomoc pri neki svoji tezavi, ali zelis da cim vec ljudi razume v cem
je tezava ali zelis da to razume samo tvoja starostna skupina ?

Pa se en razlog je zakaj ni priporocljivo pisati v slengu:
Sporocilo napisano v slengu zahteva veliko vec pozornosti, in ce imam veliko
sporocil se kaj lahko zgodi da sporocilo preskocim in ga nikoli ne preberem.
Tako kot se je zgodilo s tvojim originalnim sporocilom.

> biv se Marjan Savli
> O zivjo. Ti pa gotovo se v solo hodis, ker ne znas po slovensko pisati.
> Ko bos naslednjic pisal na LUGOS listo, se potrudi in pisi pravilno in ne
> slengovsko, ceprav je 'kul'.

Marjan te je pac opomnil, da tvoje izrazanje ni razumljivo vsem. Da je to
storil z zasebnim sporocilom je samo bolj pozitivno :-).

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist