[ LUGOS ] PPP se odziva na 2 minuti

Mitja Zivkovic mitja.zivkovic na s-sser.lj.edus.si
Sob Okt 2 22:31:53 CEST 1999

Ja ja sm napisu z setserial spd_vhi
pa ni spremembe. drugace pa bi se oralo dati tudi z 9600 conectat na arnes
ker mi je  to namrec ze uspelo. tko da problem ni v tem

Aja folk mam komentar ce vs tok mot sleng pri izrazanju pol preden dovolite
folku
da se subsriba napiste "samo za kravate"  usi ste kdaj tko govoril kva ste
zdej neki vec.

sory jernej k sm gli u tvojem meilu to napisu sam nisi edini k me je meilu

biv se Marjan Savli
O zivjo. Ti pa gotovo se v solo hodis, ker ne znas po slovensko pisati.
Ko bos naslednjic pisal na LUGOS listo, se potrudi in pisi pravilno in ne
slengovsko, ceprav je 'kul'.

Majan

get up stand up stand up for your right
get up stand up don't give up your fight