[ LUGOS ] cdrom problemi

Luka Grah luka.grah1 na guest.arnes.si
Pet Okt 1 13:37:27 CEST 1999

hellow...

Imam vprasanje v zvezi z cdromam. Ko sem si instaliral suse 6.1 in se enkrat
prevedle kernel mi cdrom ni delal vec..ko ga hocem zmountat mi enostavno
zacne zelo hitro vrteti cd in disk zacne delat. Masina mi pa zmrzne..Pred
prevajanjem kernela pa mi je delal normalno. Probla sem tudi make oldconfig,
saj se pri suse kernel config file presname s cdja..in je prav za ta kernel
kt pride zravn

Probov sem tudi s slackware 4.0. Pri instalaciji ko hocem mountat cdrom mi
naredi enako kot v zgornem primeru in napisemi mi hdc: interrupt lost??

cdrom je neki mida 40X, jedro pri suse 2.2.6 pri slackeare pa 2.2.7
cdrom je master na drugmu ide kanalu

kaj naj naredim?

Dodatne informacije o seznamu Starilist