[ LUGOS ] Corel ogroza Linux?!

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pet Okt 1 13:57:09 CEST 1999

Zivjo Boris.

On Thu, 30 Sep 1999, Boris Benko wrote:

> OS/2 je bil (ne vem ce se je, je pa skoraj vseeno!) zelo dober
> operacijski sistem, jaz sem naredil na njem visokosolsko diplomo in sem
> zaganjal simulacije, po drugi strani pa pisal vsebino diplome. To sem
> probal takrat pod windowsi, UNIXa (vsaj doma!) nisem imel in OS/2 je bil
> super proti vsem ostalim alternativam.

OS/2-je v redu.. tudi za danasnje pojme.
Na IBMa se pa nikoli ne mores zanesti; jaz zagotovo ne bom nikoli stavil
svojega denarja na karkoli kar smrdi po IBMu. Kaj drugega kot diskov od IBMa
najbrz ne bom nikoli kupil.

> Zal pa so pri IBM zavozili vsebinsko, za kaj bi lahko OS/2 porabili

Rekel bi da si "premil" :). IBM ni zelel zmagati.. zato ni zmagal.

> Z linuxom pa je zgodba taka...

Precej se strinjam s teboj :).

--
best regards,