[ LUGOS ] PRONET denar - priloga g.Marka Ferreta k vrednostnemu pismu

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Tor Okt 12 15:28:43 CEST 1999

Portoroz, 12.10.1999 @ 15:03

Danes sem prejel se preostalih 30.000 SIT denarja od 70.000 SIT, ki jih je
PRONET namenil LUGOSu in poletnemu LinuX Showu.
Zraven je bilo pismo s sledeco vsebino, spremenil sem le sumnike v czs-je,
ker si le-teh ne znam nastaviti.
Pismo posiljam na LUGOS liste, ker sklepam iz vsebine, da se nanasa tudi
na clane LUGOS drustva.

Jaz pa se opravicujem g.Marku, ker nam ni mogel do 29.09.1999
nakazati denarja, ki ga je dobil 30.06.1999.

Rok Krulec, organizator tretjega LinuX srecanja v Portorozu

---ZACETEK PISMA
Tako, to je to.
Upam, da bo na Infosu oglasevanje sponzorja kaj boljse, ker mu se sploh
nisem imel kaj pokazati.

Vsi zavistni, druzbeno nepriznani, nizkotni, ljudje s kompleksi
(pomanjkljive izobrazbe, pomanjkljivo tehnicno znanje, pomanjkanje osebnosti),
ki jih je v vasem drustvu, kakor tudi izven njega, mnogo, so z velikim
veseljem preposiljali mail, ki si ga napisal. Taksnega odziva seveda ni
nikdar v dogodkih s pozitivno vsebino.

V upanju na se naprej bogato poslovno zivljenje (z IBM.om, Intelom in
vsemi ostalimi, ki so kupili delnice), vas vse prav lepo pozdravljam.

					Marko Ferre, inz. rac.

p.s.:
Ko te bo pa se nekdo prosil, da za sponzoriranje izstavis racun, ter mu
obracunas dogovorjeno provizijo, mu ne odgovori z "mi delamo posteno", ker
si bo tisti clovek lahko celo mislil, da si idiot.
---KONEC PISMA

Dodatne informacije o seznamu Starilist