[ LUGOS ] [Fwd: particije]

Uros Cotar uros.cotar na ses-ng.si
Pet Okt 22 12:41:19 CEST 1999

From: =?iso-8859-2?Q?Miha_Tom=B9i=E8?= <miha.tomsic na ensico.si>
To: "'Uros Cotar'" <uros.cotar na ses-ng.si>
Subject: RE: particije
Date: Fri, 22 Oct 1999 12:31:52 +0200

	Hojla!

> Ti, zanima me, zakaj kako je treba delati particijie pod Linuxom. Ce sem
> prav zastopil, so najpomembnejse /boot, /, /home, /var, /usr. Sedaj me
> pa zanima kaksne so priporocene velikosti.

Jaz ponavadi uporabljam eno particijo. Trenutno pa imam dve / in /usr,
ceprav je to malce brezveze. Pametno je, ce imas na posebni particiji /home
in /usr/local kjer imas svoje podatke. Potem lahko brez tezav zamanjas
distribucijo na /, pa tvoji podatki se vedno ostanejo, kjer so bili. To je
edina uporabna vrednost tega pocetja...

> Baje je za /boot 16M, ceprav mi ni jasno kaj hudica je tako velikega tam
> notri. Ce sem prav zastopil, naj bi bila ta particija za zagon in je
> fajn, ce je locena od drugih.

To je pomembno, ce imas vec kot 1024 cilindrov na disku, ker Linux na visjih
ne najde jedra.

> /home je  po mojem samo za userje in njihove stvari

Ja.

> Za /, /var in /usr pa mi ni cisto jasno, menda so v /usr programi, kaj
> je potem v / in /var?

V / je vse, kar ni drugje. :) v /usr je pa marsikaj; v glavnem pa res
programi in razne nastavitve pa tudi ostali podatki, ki jih programi
potrebujejo.

> Se to: kaj se zgodi, ce pri instalaciji dodelis particiji "growing"? A
> to pomeni, da po potrebi raste dokler ne zapolni kar je se ostalo fraj
> na disku?

Tega pe res ne vem... Ne uporabljam...

> Ce so te stvari napisane malo bolj kmecko, se priporocam za naslov,
> nikjer namrec nisem nasel lepo od zacetka do kraja napisano kaj je dobro
> in zakaj. Saj ves kako je, ce imas disk 10G ti je itak vseeno, koliko je
> veliko, ce pa ga imas 500M pa ti ni vec vseeno.

Ne bi vedel. Nisem se naletel na pametno razlago in razdelitev...
Mogoce kaj o tem pise v Namestitev in zacetek dela z Linuxom, ki jo je
prevedel Roman Maurer...

Za taksna vprasanja se raje obrni na mailing listo:
lugos-list na lugos.si
Je vec ljudi in ti bodo znali bolje razloziti in svetovati...

	Bye, Mikka...

Dodatne informacije o seznamu Starilist