[ LUGOS ] Samba permissions

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sre Nov 24 11:32:36 CET 1999

On Wed, Nov 24, 1999 at 08:14:38AM +0100, Marko Cuk wrote:

> Mhm. Pa kdo ve, ce se kaj dela na tem, ali kako to sploh je ?? Ob tem
> naj vprasam nekoga, da sem slisal, da je v pripravi en "nov" filesystem,
> ki naj ob powerfailu ne toliko casa cekiral filesystema. Pravzaprav je
> danes ze vsak IDE disk vecji od 18Gb in to traja v nedogled. Pomeni, da
> 4x 20Gb diskovja lahko cakas 20 ali vec minut.

Ja, kot je povedal ze Janez, obstaja ReiserFS, v delu pa je tudi ext3
filesystem.

ReiserFS je ocitno ze lepo razvit, ext3 pa se razvija. Vsaj za ext3 vem,
da / filesystem _ne more_ biti journaled....vsaj ne s privzetimi
nastavitvami.

Kaj je dobra stran ext3 v primerjavi z ReiserFS, ce je ze manj razvit?
Ce imas particijo ext2, pahko uporabljas ext3 brez formatiranja. Idealno
za preizkusanje ;-]

Borut
borut.mrak na ijs.si
(seen on a restaurant) GUYS: No shirt, no service  GALS: No shirt, no
charge.

Dodatne informacije o seznamu Starilist