[ LUGOS ] Samba permissions

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Sre Nov 24 08:14:38 CET 1999

Rok Papez wrote:

> Ne da bi jaz vedel.. Imho so za to potrebni ACL, kar sem pa nazadnje slisal,
> niso podprti v "stock" kernelih.

Mhm. Pa kdo ve, ce se kaj dela na tem, ali kako to sploh je ?? Ob tem
naj vprasam nekoga, da sem slisal, da je v pripravi en "nov" filesystem,
ki naj ob powerfailu ne toliko casa cekiral filesystema. Pravzaprav je
danes ze vsak IDE disk vecji od 18Gb in to traja v nedogled. Pomeni, da
4x 20Gb diskovja lahko cakas 20 ali vec minut.

> Iz mojega /etc/smb.conf:
> ---
> [shared]
>         comment = Public Read/Write Stuff
>         path = /home/data/shared
>         force user = data
>         force group = data
>         read only = No
>         guest ok = Yes
> ---
> Vsakdo ki ima veljavno uporabnisko ime/geslo in lahko pocne karkoli zeli, imam
> pa vkljuceno, da se morajo uporabniki logirati ("user level" in ne "share level"
> security).

Ok. Hvala. Kaj pa, da sambi niso pomembni usernameji in passwdji ??
Skratka popolnoma odprt share ?? Blazno je zoprno vstulit zadevo v eno
firmo, kjer je ze nekaj let vse delovalo, potem se pa ukvarjati z
userji.
Ja, ja, vem, varnost pa tako naprej, vendar vseeno je to kdaj potrebno.

Lp in hvala, Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist