[ LUGOS ] CDR (ide-scsi) ?!

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sre Nov 3 03:20:36 CET 1999

Yo!

On Tue, 2 Nov 1999, Andraz Sraka wrote:

> hda: ST31220A, ATA DISK drive
> hdb: WDC AC34300L, ATA DISK drive
> hdc: FX120T, ATAPI CDROM drive
> hdd: CR-4802TE, ATAPI CDROM drive
> Zakaj mi najde CD naprave tudi na hdc in hdd (naceloma naj bi bili sda0
> in sda1) ??

Ker imaš v kernelu podporo za ATAPI CD-ROM, če pa misliš da je nimaš, se
ti pa modul naloži sam od sebe via kerneld. V tem primeru izklopi ta
modul v /etc/conf.modules (se mi zdi da je nekaj takega na RH) tako da
zraven pripadajočega aliasa dodaš "off" (se mi zdi). Če se ti moduli
nalagajo iz kakšne init skripte, zadevo tam zakomentiraj.

V glavnem meni SCSI-emu modul + ATAPI modul sploh nista šla skupaj (če
sem hotel oboje naložit je mašina zmrznila ali nekaj takega - se ne
spomnim več). Torej naloži enega ali drugega, ne pa oba. Poleg tega naloži
še modul za generic SCSI device-e...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist