[ LUGOS ] CDR (ide-scsi) ?!

Jan Primozic Jan.Primozic na kiss.uni-lj.si
Tor Nov 2 23:01:43 CET 1999

At 07:43 2.11.99 +0100, Andraz Sraka wrote:

>  Vendor: MITSUMI   Model: CD-ROM FX120T !B  Rev: b02
>  Type:   CD-ROM                             ANSI SCSI revision: 02
>  Vendor: MITSUMI   Model: CR-4802TE         Rev: 1.4D
>  Type:   CD-ROM                             ANSI SCSI revision: 02
>scsi : detected total.
>OK tukaj prepozna zadevo ...

>mountam CDRW ... podobna fora je bila ce sem ga mountal kot
>/dev/hdd -> kar je narobe .. as I was told..

mmm... Nisem ranvno ekspert - nimam CDRWja, vendar sem si v
CDR Howto prebral, da je pametno za SCSI CDR variante izbrati
Generic SCSI devices v kernelu. Ker se CDR menda obnasa precej
drugace kot CDROM. Najbrze to velja tudi za CDRW.
Povsem mogoce je da se motim.... najbrz se motim ;)

Jan.

Dodatne informacije o seznamu Starilist