[ LUGOS ] TV Tuner Sound

Jan Primozic Jan.Primozic na kiss.uni-lj.si
Čet Nov 18 19:13:12 CET 1999

;))

Si zvezal vse kable tako kot se spodobi?
Ko sem istoimenski kartici odpravljal iste probleme pri prijatelju, je
bil problem v tem, da malega kabelcka (bananca-bananca) ni povezal
iz audio-out na tuner kartici v line-in na zvocni kartici.

Jan.

"Saj ne recem, da je to resitev, samo vcasih je treba, da stvari delujejo
najprej vklopiti elektriko - in ne gledati kateri firmware/driver/software
je fuc"

Dodatne informacije o seznamu Starilist