[ LUGOS ] TV Tuner Sound

Aleksander Pirnovar aleks3 na slo.net
Sre Nov 17 23:53:42 CET 1999

Lep pozdrav

Imam TV tuner Conference TV podjetja Image World, ki ga zelim instalirati
pod linux-om. Delal sem vse po navodilih in mi je uspelo dobiti sliko zvoka
pa nikakor ne. Poskusil sem ze vse kartice, ki jih driver podpira. Slika mi
deluje pri naslednjih karticah: Hauppauge, newer Hauppauge, Aimslabvhx; zvok
pa pri od nobeni, slika mi pri ostalih ne deluje. Ko dolocim auto detect
tuner, mi driver javi, da je nasel "Hauptpauge new". Bral se, da je za sliko
nek splosno uporabljen chip bt848 oz. bt878 (moja kartica uporablja bt878)
in da ni problemov, da pa za zvok uporablja vsak proizvajalec svoj pristop.
Pise, da moram dodati v modul (bttv.o) strukturo za svojo kartico - v bistvu
neke stevilke. Predlagajo, da uporabim nek program, ki v windows
instaliranem tunerju pobere te stevilke, vendar ta program podpira samo
bt848 in bt848a chipe jaz pa imam bt878. za zvok nimam posebnega chipa.

Ce kdo uporablja to ali podobno kartico oz. je imel podobne probleme in jih
je resil naj mi prosim pomaga.
Uporabljam xawtv aplikacijo

aleksander

Dodatne informacije o seznamu Starilist