[ LUGOS ] Skupni IRQ PCI kartic

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Nov 4 07:45:55 CET 1999

> Heh. S tem se zaj*** ce ti instalacija en dela. Ne takoj reci da ne
> dela...
> Npr. SCO Unix ne zna delati s "shared IRQ"...porabil dva-tri dni preden
> sem nekako ugotovil kako to resiti (reset config/manual irq

Ne siri krive vere. SCO UNIX 5.0.0 do 5.0.0d in 5.0.2 je znal delati z shared
interrupti, s tem, da si ce si imel vec CPUjev, niso delali driverji, ki so bili
original prilozeni (govorim za ADAPTEC AIC-7880 in Intel etherexpress 100-B pro) ampak
si sel na web od adapteca in intela, ter pobral driverje tam.

Ce si imel en CPU, potem so vsi driverji delali brez problema. V compatibility matrix
je bilo to omenjeno, poglej si jo.
Starejse verzije SCOja niso delale z shared IRQ, vendar so te stare verzije bile
producirane preden so bili shared interrupti obicajna stvar in starejsi verziji to ne
gre zameriti.

SCO sem dumpnil (=ne uporabljam ga vec), ker je bilo se X drugih problemov, kar se vec
ni dogajalo niti Linuxu in je bila kvaliteta SCOja obcutno slabsa (po implementaciji in
bugih) od SOlarisa na Intelu.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist