[ LUGOS ] Skupni IRQ PCI kartic

jernej horvat j na kid.kibla.org
Čet Nov 4 00:25:45 CET 1999

On Wed, 3 Nov 1999, Ales Casar wrote:

> Nisem poskusil. Pri postavljanju nove masine navadno najprej razresim HW
> zadeve in BIOS, sele nato se lotim instalacije kaksnega SW. In izpis
> BIOSa, da je dvema napravama dodelil isti IRQ je zame pomenilo napako,

Heh. S tem se zaj*** ce ti instalacija en dela. Ne takoj reci da ne
dela...
Npr. SCO Unix ne zna delati s "shared IRQ"...porabil dva-tri dni preden
sem nekako ugotovil kako to resiti (reset config/manual irq
setting/non-pnp).. Medtem ko je Linux na ISTEM racunalniku delal BP - sam
locil napravi. Imel sem namrec eno PCI kartico na kateri sta bili In
omrezna kartica In SCSI kontroler.

--
Windows N'T: as in Wouldn't, Couldn't and didn't
Yep...we have a W2K problem.

               > All the standard disclaimers apply. <

Join Slovenia RC5 team: http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=935

Dodatne informacije o seznamu Starilist