[ LUGOS ] namestitev linux driverja - video modula

Robert Pozun robert.pozun na siol.net
Pet Nov 12 08:54:58 CET 1999

Lep pozdrav

Sem pravzaprav zacetnik v linuxu. Lepo sem postavil red hat 6.1 masino,
nastimal ppp, nastavitve zvocne kartice, tipkovnice,... nainstaliral
Sun-star office, vse dela OK. Sedaj pa imam problem
Imam video kartico, z cipom bt848a, nasel sem podporo pod linuxom, stvar
menda dela. Ker pa kot sem rekel sem novinec v linux-u, ne znam te driverjev
kompajlirati in vstaviti podpore v linux jedro. Na zalost mi z 'make'
programi in HOWTO ne uspeva.

Vem, da se s takimi stvarmi kot je nastavitev in kompajliranje driverja
oziroma modula.

stran http://www.thp.uni-koeln.de/~rjkm/linux/bttv.html z driverjem in
razlago.

   Zivjo