[ LUGOS ] Skupni IRQ PCI kartic

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Nov 3 23:22:57 CET 1999

On Wed, 3 Nov 1999, Janez Trenz wrote:

> PCI kartice bi morale delat tudi z deljenimi prekinitvami, ce pa ne delajo
> je kriv gonilnik.

Sigurno? Zakaj potem celo PCI vodilo ne uporablja samo enega IRQja?

> Kar se pcipnp tice.... Nekatere maticne plosce imajo v BIOS nastavljanje IRQ
> za vsak PCI slot posebej. So pa bolj redke.

Ja, ta "moj" primerek to celo ima. Ampak zal na maticno plosco integrirane
naprave nimajo svojega slota, kateremu bi lahko pripisal dolocen IRQ. :-(

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist