[ LUGOS ] Swap na NFS

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Nov 3 23:19:53 CET 1999

On Wed, 3 Nov 1999, Mitja Bezget wrote:

> Imam eno malo cudno zeljo.. swap device bi rad mel preko mreze..
> stos je v tem da je box diskless in ramless (7.8Mb).. Hitrost ni
> problem.. pppd+diald sta zgleda prevec za 8Mb.. :(( ma kdo kako idejo?
> ce swap file posnamem kr na en Net filesystem ga ne morem enablat..

Ce ze za vsako ceno vztrajas, zmountaj kaksen file system preko NFS in
potem tam naredi eno swap datoteko ter jo uporabi. Povsem isto, kot bi
uporabil swap v datoteki na lokalnem disku, le da je tista datoteka nekje
drugje dostopna preko NFS.

Drugace pa ti priporocam, da vsaj toliko cenis svoj cas in si kupis se
vsaj kaksnih 8 MB RAMa ali kaksen majhen disk za lokalni swap, kar je
oboje dandanes zelo poceni. Videl sem ze swap preko mreze in tisto gre
tako pooocaaaaaaasi. Rodil bos prej, kot kaj uporabnega s tistim naredil.
Tudi ce nisi zenska.  ;-)

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist