[ LUGOS ] procmail in ^TO

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Nov 18 18:12:47 CET 1999

On Thu, 18 Nov 1999, Metod Kozelj wrote:

> Pogoji se ti ANDajo skupaj. Ce hoces OR, moras za vsak pogoj pisati
> posebej ... seveda pa lahko v isti folder.

Recimo, ja. Gre pa tudi z OR-i v enem samem pogoju. Recimo takole:

:0
* ^TO(bostjanm na slo.net|bostjan.muller na kiss*|neonatus na slo.net|k4vf0060 na kiss*)
$MONTHFOLDER/other

Ampak vseeno mi ta recept deluje sumljivo. Da ni slucajno misljeno tole:

:0
* ^TO(bostjanm na slo\.net|bostjan\.muller na kiss.*|neonatus na slo\.net|k4vf0060 na kiss.*)
$MONTHFOLDER/other

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist