[ LUGOS ] command substitution

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Nov 18 18:01:28 CET 1999

Howdy!

On Thu, 18 Nov 1999, Tilen Kranjc wrote:

> Mam en problem.Ko se logiram v moj racunalnik, mi napise:
>
> bash: unexpected EOF while looking for `''
> bash: command substitution: line 2: syntax error

To je problem vrstice

export ircname=`You probably don't wanna know old dirty bastad`

Napisati bi moral

export ircname='I\'m a nice guy that want\'s to share experience with you'

Torej uporabi navedne apostrofe (') in ne back apostrofov (`). Ti drugi
povejo shellu, naj izvede vsebino ...

> Ko pa hocem zagnati ukaze iz direktorija /sbin ali ukaz startx mi ne
> delajo. Kot dodatek se moj profile.

To je pa problem tvoje nstavitve PATH ... direktoriji morajo biti med
seboj loceni z dvopicjem (:) in ne podpicjem (;).

Peace!
  Mkx