[ LUGOS ] kost #1: samba

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Nov 10 08:30:42 CET 1999

Zdravo!

Recimo da imam samba-server in na njem 100 uporabnikov. Zadeva
dela hitro, stabilno, bla bla bla, skratka - samba.
Zdaj pa bi rad pravice uporabnikov nastavljal (rahlo) podobno kot recimo
na Novellu - recimo, direktorij XXX lahko berejo mirko, janko in polde,
pišejo lahko vanj mici, marička in tinca, poln dostop pa imajo
ivan, simon in matjaž. Možnost takega nastavljanja bi želel imeti za
vse direktorije.

Malo sem tuhtal, pa se mi zdi da ne bo šlo. Čisto "matematično" gledano
se mi zdi, da je kombinacija lastništva datoteke in trojčka
"owner-group-world" premalo za kaj takega. Prav pretirano se nisem
poglobil, me pa zanima če obstaja kakšno orodje, ki bi pomagalo urejati
zadeve na zgornji način.

Skratka, zaželjeno je, da malo poglodate problem :) 10x!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si