[ LUGOS ] web+mail

Edi Suc e na ed0.net
Sre Nov 10 00:27:22 CET 1999

On Wed, 10 Nov 1999, Janez Dovc wrote:

> A ma kdo kksne pozitivne izkusnje z kksnim web interfacetom za email in
> ce bi jih bil pripravljen deliti z mano (mislm seveda na instalacijo,
> konfiguracijo ipd).

Oj.

Jest sem instaliral imp. Sicer sem porabil kar nekaj casa (beri par ur)
za instalacijo, vendar sedaj dela. Ima se nekaj manjsih problemckov, ki pa
me ne motijo pretirano. Jest mislim, da je relativno dobra alternativa
temu, da uporabnike ucis kakega mailer programa ob predpostavki, da ze
znajo uporabljati hotmail ali kaj podobnega.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine

mailto:e na ed0.net