[ LUGOS ] Samba more and more

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Nov 5 14:47:31 CET 1999

Yo!

On Fri, 5 Nov 1999, Mitja Bezget wrote:

> glej.. ce bo crpalka visokotlacna, da bodo lahko spravili skozi vecji
> pretok vode bo moral tudi ti zamenjat cevi ce noces da ti raznese bajto..

Evo točno sem vedel da boš to rekel :) Ni ti treba nič drugega kot da
montiraš en izravnalni ventil na inštalacijo pred hišo, ki ti bo reduciral
pritisk na potrebo hiše... Isto je z instalacijo novega kernela ali celo
nove distribucije. To je ČISTO zadnja možnost na celem svetu, ko vse
ostalo že odpade in ni druge, zato se ne bom že v prvi fazi reševanja
problema podredil tej možnosti...

> v tvojem primeru gre bolj za incompatibility problem kar pa po mojem ni
> domena SMB-HOWTO ja in ostalih docov.. ker moras sam poskrbet za to da
> si instaliras primerno verzijo.. to je kot da bi na formulo hoto priklopit
> traktorsko nakladalko (by Joze Strucl ;]])

Ko kupiš traktor, dobiš zraven neko "buklo" v katiri piše kakšne st"maivari
lahko priklopiš nanj, kakšne gume so primerne za ta model, kakšne dodatke
potrebuješ da boš lahko priključil to in ono...

NIKJER v Samba dokumentaciji pa nisem zasledil katiro verzijo kernela
potrebuješ in kaj moraš naredit dodatno instalirat, da ti bo zadeva
delovala...

PS: Pa ne odgovorit na ta mail v stilu: "Ja saj traktor kupiš, Sambo pa
dobiš zastonj!". Odgovori če imaš kakšen konstruktiven predlog (razen
seveda reinstall/reboot/rebuild/rebuy)...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist