[ LUGOS ] Samba more and more

Mitja Bezget gw na sers.s-sers.mb.edus.si
Pet Nov 5 14:08:31 CET 1999

Hi!

On Fri, 5 Nov 1999, Blaz Podrzaj wrote:
> Kaj, hočeš reči da moram zato, da mi bo Samba delovala, nadgraditi kernel
> na 2.2.x. Ok, bom poizkusil še to varianto, samo če mene vprašaš, to ni
ce bos instaliral 2.2.x bo imel ogromno problemov z incompatibilnostjo
libcja.. mogoce bi blo lazje upgradat na slack 4

> nevem kako modra rešitev. Zakaj? Evo da ti dam primer... recimo da so v
> vašem kraju zamenjali črpalko za vodo no in zdaj od tebe zahtevajo, da
> zamenjaš komplet vodovodno inštalacijo hiši, čene ti ne bodo priklopili
> vode... kaj boš zdaj celo hišo razbijal zaradi tega? Po mojem je možna
glej.. ce bo crpalka visokotlacna, da bodo lahko spravili skozi vecji
pretok vode bo moral tudi ti zamenjat cevi ce noces da ti raznese bajto..
sicer pa to ni point... stos je v tem da je bila dosedanja koda za flock
in fcntl smatrana za slabo.. in so naredili rewrite.. staro kodo so pac
dumpali... saj nihce noce da nas operracijski sistem postane podobn
nekaterim sistemom katerih napake iz kernelov izpred 20let so se vedno
prisotne (pretiravam)...

> kakšna druga bolj elegantna varianta...

> ???????? O čem pa ti govoriš? SMB-HOWTO se ni spremenil ze od leta 1996 in
> je praktično neuporaben. V Samba docs direktoriju je resda cel kup
> nekih dokumentov, ki pa so tako neurejeni (iz enega dokumenta te pošiljajo
> brat drugega, iz drugega potem na tretjega in iz tretjega spet nazaj na
> prvega in tako nastane en VELIK loop), da si v mojem primeru nimam z njimi
> kaj pomagati.
v tvojem primeru gre bolj za incompatibility problem kar pa po mojem ni
domena SMB-HOWTO ja in ostalih docov.. ker moras sam poskrbet za to da
si instaliras primerno verzijo.. to je kot da bi na formulo hoto priklopit
traktorsko nakladalko (by Joze Strucl ;]])

]gw[

Dodatne informacije o seznamu Starilist