[ LUGOS ] PPP dialin

Mitja Bezget gw na sers.s-sers.mb.edus.si
Tor Nov 2 00:23:42 CET 1999

hi!
ce mas staticni ip ko nekdo klice noter, lahko v ip-up pogledas keri ip
je in na osnovi tega dolocis kaj se bo izvedlo in kaj ne.. kateri
parameter doloca remote ip pa poglej v man pppd..
  ]gw[

Dodatne informacije o seznamu Starilist