[ LUGOS ] PPP dialin

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pon Nov 1 23:25:46 CET 1999

Yo!

Torej ko se pppd poveže, požene skripto /etc/ip-up. Problem je v tem, da
jaz nočem da se ta skripta požene če nekdo pokliče k meni. Zdaj kako to
naredit? Prišlo mi je že na misel da bi skripta najprej pogledala kdo je
pppd pognal in se na osnovi tega izvajala naprej. Zdaj pa fora je v tem,
da če se zadeva požene v AutoPPP načinu je owner procesa root pa tudi
drugače je pppd suid root. Torej to odpade...

Ok, potem sem se spomnil da bi lahko v process statusu pogledal ali se tam
nahaja kakšen "pppd call dialin" proces in na osnovi tega nadaljeval
izvajanje skripte. No tu pa pride problem /etc/ip-down skripte :) Ko pppd
ubiješ, ni več "pppd call dialin" procesa in tudi na osnovi tega se ne da
izvajati skripte...

Ima kdo kakšno idejo kako bi se to dalo rešit. Mogoče celo kako bi se dalo
izklopit poganjanje ip-up/down v primeru dialin-a.

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist