[ LUGOS ] Samba more and more

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Nov 5 11:26:47 CET 1999

Yo!

On Fri, 5 Nov 1999, Mitja Bezget wrote:

> kaj si rekel da mas slack3.0 z sambo iz 4.0? fora je verjetno v tem da
> je bila 2.1.x kernelih rewritana koda za flock() (zaradi BSD
> kompatibilnosti) in ker mas ti sambo za 2.2.x, kernel pa verjetno 2.0.x..
> ti to najbrz nebo delalo...updataj na slack4 al pa ostani pri sambi 1.9.x
> preberi si tudi Documetation/locks.txt v kernel src diru..

Kaj, hočeš reči da moram zato, da mi bo Samba delovala, nadgraditi kernel
na 2.2.x. Ok, bom poizkusil še to varianto, samo če mene vprašaš, to ni
nevem kako modra rešitev. Zakaj? Evo da ti dam primer... recimo da so v
vašem kraju zamenjali črpalko za vodo no in zdaj od tebe zahtevajo, da
zamenjaš komplet vodovodno inštalacijo hiši, čene ti ne bodo priklopili
vode... kaj boš zdaj celo hišo razbijal zaradi tega? Po mojem je možna
kakšna druga bolj elegantna varianta...

> au contraire (sem prav napisal?:]) .. osnovno mas v SMB-howtoju
> vse podrobnosti pa so lepo opisane v /usr/doc/samba/ (rpm) pa se
> tone example smb.confov mas..

???????? O čem pa ti govoriš? SMB-HOWTO se ni spremenil ze od leta 1996 in
je praktično neuporaben. V Samba docs direktoriju je resda cel kup
nekih dokumentov, ki pa so tako neurejeni (iz enega dokumenta te pošiljajo
brat drugega, iz drugega potem na tretjega in iz tretjega spet nazaj na
prvega in tako nastane en VELIK loop), da si v mojem primeru nimam z njimi
kaj pomagati.

Kar se pa tiče smb.conf primerov je pa tako, da tale moj problem sploh
ni vezana na smb.conf. Sicer sem pa povedal, da sem šel do te mere, da
imam v smb.conf samo workgroup in pa homes share...

Torej kaj naj zdaj naredim? Configure mi pravi:

checking for fcntl locking... no

...kako naj se torej znebim tega oziroma naredim tako, da bo tam namesto
"no" pisalo "yes" :)

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist