[ LUGOS ] Samba more and more

Mitja Bezget gw na sers.s-sers.mb.edus.si
Pet Nov 5 03:53:48 CET 1999

Hi!

On Fri, 5 Nov 1999, Blaz Podrzaj wrote:
> No potem sem se pa spravil na novo prevesti Sambo in jasno mi spet ni
> uspelo. Že pri ./configure mi izpiše ERROR: No locking available. Running
kaj si rekel da mas slack3.0 z sambo iz 4.0? fora je verjetno v tem da
je bila 2.1.x kernelih rewritana koda za flock() (zaradi BSD
kompatibilnosti) in ker mas ti sambo za 2.2.x, kernel pa verjetno 2.0.x..
ti to najbrz nebo delalo...updataj na slack4 al pa ostani pri sambi 1.9.x
preberi si tudi Documetation/locks.txt v kernel src diru..

> so tudi tako bogo spisani da nisem nič našel...
au contraire (sem prav napisal?:]) .. osnovno mas v SMB-howtoju
vse podrobnosti pa so lepo opisane v /usr/doc/samba/ (rpm) pa se
tone example smb.confov mas..
  lp,
    Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist