[ LUGOS ] Tiskanje ASCII besedila na DeskJet 69xC

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Sre Nov 24 23:22:11 CET 1999

On Wed, 24 Nov 1999, Boris Benko wrote:

> Namesto /dev/lp0 preusmeri v /tmp/XXX, prej pa kreiraj touch /tmp/XXX, pa
> bos videl, kaj ti nasuje na printer.
Nasuje mi "zugzug\0xa"

------

On Wed, 24 Nov 1999, Miha Tomšič wrote:

> Lucka utripa tudi ce caka na newline, a ne?
Ocitno je to to :).

> Kaj je narobe z echo "zugzug" | lpr ?
To da ne deluje.. ocitno nimam filtra prav nastavljenega za pure ASCII.

-------

On Wed, 24 Nov 1999, David Ipavec wrote:

> kaj naredi
> echo -e -n "zugzug\\f" > /dev/lp0
> tole bi moralo izpisati text in izmeci list

To tudi naredi.

-------

On Wed, 24 Nov 1999, Boštjan Müller [NEONATUS] wrote:

> Kolikor je meni znano je to utripanje znak, da printer ne more oz. nima listov
> - preveri ce ti drugace lahko lepo potegne list v printer - z testom - ce drzis
>   tipko za start nekaj sekund. Drugace pa bi moralo delati direktno na lp0 -
> vsaj meni je ;)

Nope.. to ni to .. To se pojavi potem ko list ze zagrabi.. manjkajoci CR je
(bil) problem.

--
best regards,
Rok Papez.