[ LUGOS ] Netscape 4.51 java problemi

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Čet Nov 25 14:58:42 CET 1999

>  To se je dogajalo tudi meni ce sem npr. vpisal napacen URL in se je
> zataknil pri lookupu. Pomagalo je ce sem pocakal nekaj casa. (like 2
> min). Bogvedi kje se nastima timeout. ;)

Hi.....

Meni se to dogaja tudi ce vnesem previlen URL....
En konkreten primer: http://www.ffiends.com/javafun/dcourt.stm
En java game. Stvar mora pac pobirat slikce itd. iz serverja...
in ce jaz igram medtem ko pac nekaj crkne (karkoli je ze) stvar
zmerzne in nimam kaj (razen killall -9)...

Res pa je da se je vcasih zgodilo, da je spet ozivel po nekaj casa,
samo se mi ne da cakat ce mi sredi surfanja zmrzne...

Sem mogoce sedaj dal kaksno informacijo vec?

Lp, Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist