[ LUGOS ] posiljanje in sprejemanje faxov

Jernej Porenta nejc.porenta na kss-loka.si
Pon Nov 29 20:54:33 CET 1999

On Mon, 29 Nov 1999, Stane Erzar wrote:

> mgetty+sendfax +samba
> Na Win masinah rabis se respond (popup), ki te povprasa po stevilki.

Pozdrav

Zanima me kako je tole z mgettyjam in respondom - ali ta zadeva podpira
tut kesne faxcoverje ali mors to imet ze notr v print fajlu.

Aja pa se to, ali je zadeva tut taka da uporablja vec modemov naenkrat, ce
je potreba ( ce vec folka posle fakse naenkrat in jih potem vec modemov
obdela- u bistvu da ni cakalne vrste)

Hvala

Nejc

Dodatne informacije o seznamu Starilist