[ LUGOS ] posiljanje in sprejemanje faxov

Jernej Porenta nejc.porenta na kss-loka.si
Pon Nov 29 20:50:41 CET 1999

On Mon, 29 Nov 1999, Metod Novak wrote:

> Zanima me ce kdo uporablja linux za sprejemanje in poslijanje faxov, vem da
>  je to ze zdavnaj za modo ampak vcasih folx se nima e-mail naslovo. Zato ce
>  ima kdo kakrsno koli idejo, kako to izvesti prosim z idejam na dan. Ce pa
>  ima kdo ze kako konfiguracijsko datoteko, oz tocen postopek kako posljem in
>  sprejmem fax bi bilo pa najboljse.

HylaFAX je stvar ki jo rabis - zadeva je dost u redu - edino mogoce bos
imel probleme pri kreiranju svojega faxcoverja ker ce bodo klienti WINsi
bodo le ti uporabljali en software, ki je se mau okoren, in se nima ene
par variabl ki jih linux ze podpira...

Celotno dokumentacijo dobis na http://www.hylafax.org -

Nejc

Dodatne informacije o seznamu Starilist