[ LUGOS ] Postscript in nasi fonti

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Nov 15 02:24:05 CET 1999

Jernej Porenta wrote:

> Pozdrav..
>
> Sedaj so mi nekateri ze pomagali pri vnasanju fontov v Postscript, zdej me
> pa se zanima, ce ima kdo take fonte za v postscript, da bi ustrezali kodni
> tabeli CP852, ker so moji clienti Windows masine, in imajo nabor CP852 ...
>
> Sedaj uporabljam samo win1250 in latin2 fonte - rabu bi pa torej se za
> CP852 ... pa po moznosti Times New Roman ali pa Arial...

Morda bo kaj kruha iz te moke, vendar... Ne verjamem. PostScript se kar
precej opira na ISO standarde in nasel bos razne ISO 8859-X fonte.
CP852? Huh, zelo tezko (no, poskusi jih najti, mogoce bos imel sreco).
Nisi tocno razlozil, kako si sploh prisel do PostScript dokumenta.

Jaz bi na tvojem mestu razmisljal, da *konvertiram* cp852 v ISO LATIN 2,
se preden pride do pretvorbe v PostScript. Naprej bos pa potem ze z
8859-2.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676