[ LUGOS ] Sendmail I/O error

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Nov 15 02:09:30 CET 1999

Jure Krasovic wrote:

> Zivijo!
>
> Imam en problem z sendmail-om. Kar naenkrat mi zastaja postav v mailq in
> dobim cudno sporocilo:
>
>                 Mail Queue (1 requests)
> --Q-ID-- --Size-- -----Q-Time-----
> ------------Sender/Recipient------------
>
> IAA09847* 3038364 Fri Nov 12 08:40 <nekdo na nekje.si>
>                  (I/O error: Input/output error)
>
> <nekdodrug na drugje.si>
>
> Ali ima kdo kaksno idejo kaj bi to lahko bilo!

Skoraj gotovo ima sendmail tezave z privilegiji ali se pogosteje, z
napolnjeno particijo.
Morda je mail, ki ga poskusa poslati, prevelik. On ga namrec (se mi zdi)
se enkrat skopira, ce je prostora premalo, pride do napake.

=b
mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676